ForCamping s.r.o.

Користувацький розділ

Увійти

Кошик

Ваш кошик порожній. Потрібна допомога з вибором? Загляньте в наш розділ поради або напишіть нам.

Безкоштовна доставка

3 199 грн

Чи знали ви, що замовлення на суму понад 3 199 грн доставляються безкоштовно?

Icebreaker Transparency report 4

Icebreaker, один з найважливіших брендів, створених на основі мериносової вовни, представив новий Transparency Reportem. Смілива мета на 2023 рік проста - стати повністю безпластиковим брендом.


Зміст

 

Вступ

Що нам презентував Transparency Reporty (Звіт прозорості) з порядковим номером 4? Перш за все, те, що Icebreaker стає ще більш ЕКО-брендом, ніж був до цього. Що його цілі не маленькі, а дуже важливі в глобальному масштабі. Щоб зрозуміти, про що говорить нам звіт, нам спочатку потрібно зрозуміти філософію бренду, його мислення та історію. У той же час, необхідно згадати деякі факти, пов'язані з пластиком, який є невід'ємною частиною цього світу. Все це від самого початку пов'язано з Icebreaker, адже їхній шлях настільки ж цікавий, як і сама продукція.

 

Компанія, яка прославила мериносову вовну

Офіційний запуск цього бренду датується 1995 роком. Jeremy Moon, засновник бренду, створює першу колекцію одягу, яка мінімально залежить від синтетичних (нафтохімічних) волокон. Відхід від штучних волокон помітний практично з самого початку. Поступово бренд зростає, розширюючи свою присутність в Австралії та особливо в Європі, яка донині є надзвичайно важливим ринком для Icebreaker. У 2010 році кожен третій виріб бренду був проданий саме там.

Орієнтовані не лише на бізнес, а й на захист довкілля і, перш за все, на саму запоруку їхнього успіху. Вівці. У 2007 році вони одними з перших заборонили Mulesingu (хірургічну операцію на ягнятах). Бренд запровадив так званий "baacode™" - шлях від одягу до конкретної ферми, звідки походить вовна. У 2014 році компанія розробила технологію TENCEL™, перші волокна на рослинній основі. Тепер, через 25 років, процес зв'язку з природою став ще більш щільним, ніж раніше. Бачення Icebreaker - стати повністю незалежними від синтетичних волокон, які вони хочуть замінити іншими, суто рослинними волокнами.

Важливо, що бренд Icebreaker є великим гравцем на ринку одягу. Їхній успіх величезний, а всі зміни, які здійснює компанія, мають ще більший вплив. Це, природно, створює прихильників, які надихаються баченням чистого майбутнього. Світу, який ми з гордістю залишимо у спадок нашим дітям.

Jordi Beneyto-Ferre / Senior Manager Global Innovation, Icebreaker:


“Natural solutions can be part of the Earth’s ecosystem and allow us to grow responsibly. The decisions we take today, will have an impact on the future of our children. I want to leave them a world to be proud of,” says Jordi. “We’ve convinced ourselves that technological progress is good at any cost. It’s time to find a balance.”

 

З 2017 року компанія публікує Transparency Reporty - повністю прозоре розкриття інформації про ланцюжок поставок, політику, процедури та структуру. Існує повне партнерство з фермерами щодо їхніх економічних, соціальних та побутових умов (Growers Club). У 2017 році компанія підписала контракт на $100 млн з фермерами, які вирощують мериносову вовну в Новій Зеландії. Icebreaker продається у понад 5 000 магазинах у 50 країнах світу через оптовиків, роздрібні магазини Touch Lab та платформи електронної комерції.

 

Факти про пластик та його вплив на довкілля

Не лише Icebreaker визнає, що з надмірним виробництвом пластику потрібно боротися. За оцінками, природний розклад пластику триває від 500 до 1000 років, тоді як щохвилини у світі купується мільйон пластикових пляшок - або 20 000 за секунду.


Текстильна промисловість є другим найбільшим джерелом пластикових відходів (після пакувальної промисловості), виробляючи 42 мільйони тонн на рік. Більше того, навіть під час пандемії ковіду виробництво пластику стрімко зросло, потроївшись.


Існують рішення для зменшення виробництва пластику. Згідно з поточним Transparency Reporty (Звітом прозорості 4), єдина мета Icebreaker - стати повністю незалежною від пластику компанією до 2023 року. Для цього компанії залишилися "останні 9%" (як вони зізнаються, це еластан для нижньої білизни та нейлон для шкарпеток).

 

Ключові факти зі Transparency Report 4

Минулого року під брендом Icebreaker було продано 1,3 млн одиниць 100% натуральних виробів. Чудові 91% від загального споживання - це чисті натуральні волокна (на 65% збільшилась кількість повністю натуральних виробів між 2020 і 2021 роками).


Три знакові колекції перейдуть на 100% натуральний меринос у сезоні осінь-зима 2021 року, а саме Tech Lite, Quantum та ZoneKnit™.

 

Без пластику у 2023 році

План, як цього досягти, вже існує.

  • Еластан та нейлон на натуральній основі - співпраця з провідними виробниками еластану та постачальниками відповідної сировини (наприклад, насіння вики звичайної) для забезпечення сталості та прозорості всього ланцюжка постачання - від ферми до пряжі.
  • Партнерство з SPINNOVA - співпраця з фінським стартапом, який є справжнім новатором у розробці нових природних матеріалів, в результаті чого було створено суміш мериносових та целюлозних волокон.
  • Відновлювальне сільське господарство- співпраця з фермерами для збереження та відновлення їхніх екосистем, з метою включення 100% всіх фермерів, що співпрацюють з Icebreaker, до цієї програми до 2023 року з Icebreaker.
  • Етикетки - це заміна бірок на комірцях і бокових швах, що забезпечує 100% походження мериносової вовни (друк на органічну бавовну).

.

 

Корисні посилання

 

Автор: Radek Martinek

Статті на схожу тему