Перейти до категорій товарів Перейти до кошика Перейти до навігації

FAQ - Найчастіші питання

Тут ми зібрали відповіді на питання, які у вас найчастіше виникають. Якщо ви не знайшли відповідь, скористайтесь нашої  службою підтримки користувачів.

 Що ви шукаєте?

 

 Покупка та доставка

Склад нашого магазину знаходиться териториально в Чехії. Коли мі відправляємо товар, йогор спочатку забирає локальний перевізник Packeta та транспортує до кордону з Україною. Далі, коли товар прибуває на митницю України, його забирає перевізник Міст експресс та розмитнює. Після проходження митного контролю посилка передається кінцевому перевізнику, Новій пошті або кур'єру Міст, для безпосереднього доручення замовнику.

Який розмір одягу чи взуття мені обрати?

Якщо ви не впевнені у розмірі, пропонуємо скористатись таблицею розмірів

Які є способи доставки?

Доставка на відділення “Нової пошти” або кур'єрської службою “MEEST” на вказану вами адресу. 

Скільки коштуватиме доставка?

Перевізник Вартість замовлення до 2000 грн Вартість замовлення понад 2000 грн
Нова Пошта 99 грн Безкоштовно
MEEST 99 грн Безкоштовно

Які існують способи оплати?

Оплата здійснюється готівкою чи карткою безпосередньо кур'єру при отриманні товару. Детальнішу інформацію можна дізнатися на сторінках перевізників Нова пошта та MEEST.

Коли я отримаю товар?

Стандартний термін доставки становить 8-10 робочих днів. Ви можете прослідкувати стан замовлення за допомогою посилання, яке ми вам надішлемо на електронну пошту разом з підтвердженням замовлення. Точнішу інформацію стосовно терміну доставки вам можуть надати співробітники конкретного перевізника.

 

 Доставка замовлень вартістю понад 100 євро

Замовлення, вартість яких перевищує еквівалент 100 євро, відповідно до законодавства України, обкладаються митом та ПДВ. Доставка таких замовлень можлива тільки за умови сплати митних зборів та податків покупцем. Відповідні податки, встановлені українським законодавством, сплачуються перед отриманням посилки. Ви отримаєте смс-повідомлення від компанії-перевізника з точною сумою та інструкцією, як заплатити митний збір. Розмір митних платежів розраховується в гривнях виходячи з офіційного курсу гривні до євро на дату виконання митних операцій (ст. 3-1 Митного кодексу України). Податком обкладається тільки сума, яка перевищує 100 євро. Митні платежі необхідно буде сплатити митній службі України ще перед отриманням посилки згідно банківських реквізитів, які Ви отримаєте від компанії-перевізника Міст-експрес (займається розмитненням усіх товарів з Чехії). Як тільки митна служба отримає необіхдні кошти, посилка буде далі передана вибраному Вами перевізнику і Вам залишиться сплатити тільки вартість самого товару при отриманні. Митні збори за товари, замовлені на 4camping.com.ua, не включені у вартість товарів і вартість доставки.
Якщо ви зробите 2 замовлення, сумарна вартість яких перевищує 100 євро, вони можуть потрапити на митницю в один день, на них також будуть нараховані митні платежі. Щоб цього не сталося, зв'яжіться з нашою службою підтримки.

Якщо у вас виникли якісь питання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.

 

 Повернення та заміна товару

Як мені повернути товар?

Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня отримання. Заповніть наданий Вам у цьому випадку формуляр та помістіть його в посилку,  надішліть нам копію електронною поштою на support@4camping.com.ua. Дуже важливо (!) не забути вкласти заповнений формуляр, аби на митниці було ясно, що йдеться про повернення і митні платежі не були нараховані.

Повернути товар Ви можете наступними службами доставки та за наступними адресами:

Meest
Отримувач: Rosan Global (RETURN 4camping + Packeta)
79035, Lviv, 147 Zelena str,
tel. +38 067 670 23 03.
Вибрати спосіб доставки "to Door" або "to Warehouse"

Nova Poshta
Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta)
Nova Poshta № 3, 79034, Lviv, 22 Uhorska str,
tel. +38 050 430 1 430

Ukrposhta
79000, Lviv 1 Slovatskoho str., PObox 48,
Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta)
tel. +38 067 670 23 03

Зверніть, будь ласка, увагу, оригінальна упаковка товару має бути без пошкоджень та сторонніх предметів (клей, скотч тощо). Інакше сума для повернення буде відповідно нижча.

Що робити, якщо мені прийшов інший товар, ніж я замовляв?

Якщо вам прийшов інший товар, ніж ви замовляли, зверніться до нашої служби підтримкм якомога швидше і разом ми вирішимо виникле непорозуміння.

Що робити, якщо мені прийшов пошкоджений товар?

Якщо вам прийшов пошкоджений товар, зверніться до нашої служби підтримкм якомога швидше і разом ми вирішимо виникле непорозуміння.

Мені не підходить розмір, як я можу його замінити?

На жаль, з логістичних причин в нас немає можливості замінити Вам розмір товару, але Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня отримання та замовити новий. 

Коли я зможу отримати гроші після повернення товару?

Ми повернемо гроші на ваш рахунок протягом 14 днів з моменту отримання поверненого товару.

 Рекламації

Як оформляти рекламацію на товар?

  • Відправити товар поштою - Товар з вадами (включно усіх його частин) разом з копією або оригіналом податкового документа (рахунок-фактури) та обґрунтуванням рекламації (опишіть в листі помічену вами ваду та додайте його разом з товаром до посилки) необхідно відправити поштою або кур'єрською службою на адресу, який ми вказали вище. 

Як проходить розгляд рекламації?

Після того, як ми отримаємо від вас рекламацію, ми вам виставимо протокол рекламації , куди запишемо актуальну дату, точне позначення товару, а також спосіб вирішення, якому ви надаєте перевагу. Товар, на який подається рекламація, ми перевіряємо разом з виробником. Згідно з законом у нас на це є 30 днів, але ми завжди намагаємося процес не затягувати та вирішувати звернення якомога раніше. В перебігу розгляду рекламації ми вас будемо інформувати.

Необхідно відправляти весь намет чи вистачить тільки тріснуту дугу?

Теоретично вистачило б тільки дугу. Але у випадку вирішення рекламації у вашу користь вам необхідно було б додатково надіслати весь намет, тому рекомендуємо надсилати відразу весь товар включно усіх його частин.

Де я можу дізнатися про процес вирішення моєї рекламації?

Зверніться до нашого відділу по роботі з рекламаціями за адресою support@4camping.com.ua або зателефонуйте за номером +38 094 712 73 44.

 

  Купони на знижку

Куди слід вписувати код з купона на знижку?

Код з купона впишіть до поля “Купон зі знижкою” в нижньому правому кутку сторінки, коли будете переглядати своє замовлення в Кошику. Після того, як ви натиснете кнопку "Використати", знижка автоматично зарахується до загальної вартості замовлення.

 

Де отримати купон на знижку?

Купон на знижку вам надсилається на електронну пошту після реєстрації на сайті. 
Перегляд актуальних купонів на знижку ви можете знайти на сторінці Екстра знижки.

Чи можна використати декілька купонів одночасно?

На жаль, не можна. Для кожного окремого замовленні можна використати лише один купон.

Чому мій купон не діє і що робити в такому випадку?

Перевірте, чи правильно ви переписали код з купона і чи не закінчився строк його дії. Якщо все гаразд, а купон все одно не діє, зверніться, будь ласка, до нашої служби клієнтської підтримки за адресою support@4camping.com.ua.

Тільки-но з'явився банер зі знижкою і відразу зник. Що мені робити в такому випадку?

Підпишіться на отримання новин, натиснувши на це посилання і якщо ви новий користувач, ми вам автоматично надішлемо знижку в розмірі 100 грн на електронну пошту. Ви можете скористатися знижкою при замовленні понад 1000 грн.

Коли я отримаю купон на знижку?

Купон на знижку відправляється на вказану електронну пошту автоматично. Зазвичай він приходить до 5 хвилин. У випадку, якщо купона все одно немає у вас на пошті, перевірте папку “Спам”.

Я підписався на отримання новин, але купон на знижку при першому замовленні мені не прийшов. Що мені робити в такому випадку?

Можливо, ви помилилися в написанні вашої електронної адреси. Спробуйте підписатися на отримання новин ще раз, натиснувши на це посилання. Цей купон на знижку призначений лише для нових користувачів, які ще не робили у нас замовлень.