Перейти до категорій товарів Перейти до кошика Перейти до навігації

Ми дуже перепрошуємо, але у зв'язку з актуальною ситуацією, не має можливості оформити замовлення на 4camping.com.ua та доставити його в Україну. Але ви можете придбати спорядження у нашому інтернет-магазині з доставкою у Чехію, Словаччину, Угорщину, Румунію, Болгарію та Хорватію. Більше інформації тут

Дякуємо за розуміння, ваш 4camping

FAQ - Найчастіші питання

Тут ми зібрали відповіді на питання, які у вас найчастіше виникають. Якщо ви не знайшли відповідь, скористайтесь нашої  службою підтримки користувачів.

 Що ви шукаєте?

 

 Покупка та доставка

Склад нашого магазину знаходиться територіально в Чехії. Коли ми відправляємо товар, його спочатку забирає локальний перевізник Packeta та транспортує до кордону з Україною. Далі, коли товар прибуває на митницю України, його забирає перевізник Міст Експрес та розмитнює. Після проходження митного контролю посилка передається кінцевому перевізнику, Новій Пошті або кур'єру Міст, для безпосереднього доручення замовнику.

Який розмір одягу чи взуття мені обрати?

Якщо ви не впевнені у розмірі, пропонуємо скористатись таблицями розмірів

Які є способи доставки?

Доставка на відділення “Нової пошти” або кур'єрської службою “MEEST” на вказану вами адресу. 

Скільки коштуватиме доставка?

Перевізник Вартість замовлення до 1999 грн Вартість замовлення понад 1999 грн
Нова Пошта 99 грн Безкоштовно
MEEST 99 грн Безкоштовно

Які існують способи оплати?

Оплата здійснюється готівкою чи карткою у відділеннях Нової Пошти або готівкою кур'єру Міст Експрес при отриманні товару. Детальнішу інформацію можна дізнатися на сторінках перевізників Нова пошта та MEEST.

Коли я отримаю товар?

Стандартний термін доставки в середньому становить 8-10 робочих днів. Ви можете прослідкувати стан замовлення за посиланням, яке ми вам надішлемо на електронну пошту разом з підтвердженням відправки замовлення. Точнішу інформацію стосовно терміну доставки вам можуть надати співробітники конкретного перевізника.

 

 Доставка замовлень вартістю понад 100 євро

Замовлення, вартість яких перевищує еквівалент 100 євро, відповідно до законодавства України, обкладаються митом та ПДВ. Доставка таких замовлень можлива тільки за умови сплати митних зборів та податків покупцем. Відповідні податки, встановлені українським законодавством, сплачуються перед отриманням посилки. Ви отримаєте смс-повідомлення від компанії-перевізника Міст Експрес з точною сумою та інструкцією, як заплатити митний збір. Розмір митних платежів розраховується в гривнях виходячи з офіційного курсу гривні до євро на дату виконання митних операцій (ст. 3-1 Митного кодексу України). Податком обкладається тільки сума, яка перевищує 100 євро. Митні платежі необхідно буде сплатити митній службі України ще перед отриманням посилки згідно банківських реквізитів, які Ви отримаєте від компанії-перевізника Міст Експрес (займається розмитненням усіх товарів з Чехії). Як тільки митна служба отримає необхідні кошти, посилка буде далі передана вибраному Вами перевізнику і Вам залишиться сплатити тільки вартість самого товару при отриманні. Митні збори за товари, замовлені на 4camping.com.ua, не включені у вартість товарів і вартість доставки.
Якщо ви зробите 2 замовлення, сумарна вартість яких перевищує 100 євро, вони можуть потрапити на митницю в один день, на них також будуть нараховані митні платежі. Щоб цього не сталося, зв'яжіться з нашою службою підтримки.

Якщо у вас виникли якісь питання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.

 

 Повернення та заміна товару

Чи можливо повернути новорічний подарунок, який не підійшов?

Так, товари, придбані в нашому інтернет-магазині в період з 1. 11. до 23. 12. 2021ви можете повернути до 31 січня 2022 року. Більш детальна інформація тут.

Як мені повернути товар?

Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня отримання. Заповніть наданий Вам у цьому випадку формуляр та помістіть його в посилку,  надішліть нам копію електронною поштою на support@4camping.com.ua. Дуже важливо (!) не забути вкласти заповнений формуляр, аби на митниці було ясно, що йдеться про повернення і митні платежі не були нараховані.

Повернути товар Ви можете наступними службами доставки та за наступними адресами:



Meest - Отримувач: Rosan Global (RETURN 4camping + Packeta), 79035, Lviv, 147 Zelena str,
тел.: +38 067 670 23 03
Вибрати спосіб доставки "to Door" або "to Warehouse"

Нова Пошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta), 79034, Нова Пошта відділення № 3, Lviv, 22 Uhorska str,
тел.: +38 050 430 1 430

Укрпошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta) 79000, Lviv 1 Slovatskoho str., PObox 48, 
тел.: +38 067 670 23 03



Зверніть, будь ласка, увагу, оригінальна упаковка товару має бути без пошкоджень та сторонніх предметів (клей, скотч тощо). Інакше сума для повернення буде відповідно нижча.

Що робити, якщо мені прийшов інший товар, ніж я замовляв?

Якщо вам прийшов інший товар, ніж ви замовляли, зверніться до нашої служби підтримкм якомога швидше і разом ми вирішимо виникле непорозуміння.

Що робити, якщо мені прийшов пошкоджений товар?

Якщо вам прийшов пошкоджений товар, зверніться до нашої служби підтримкм якомога швидше і разом ми вирішимо виникле непорозуміння.

Мені не підходить розмір, як я можу його замінити?

На жаль, з логістичних причин в нас немає можливості замінити Вам розмір товару, але Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня отримання та замовити новий. 

Коли я зможу отримати гроші після повернення товару?

Ми повернемо гроші на ваш рахунок протягом 14 днів з моменту отримання поверненого товару.

 Рекламації

Як оформляти рекламацію на товар?

Відправити товар - Товар з вадами (включно усіх його частин) разом з копією або оригіналом податкового документа (рахунок-фактури) та обґрунтуванням рекламації (опишіть у формулярі помічену вами ваду та додайте його разом з товаром до посилки) необхідно відправити за однією з наступних адрес:

 

Meest - Отримувач: Rosan Global (RETURN 4camping + Packeta), 79035, Lviv, 147 Zelena str,
тел.: +38 067 670 23 03
Вибрати спосіб доставки "to Door" або "to Warehouse"

Нова Пошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta), 79034, Нова Пошта відділення № 3, Lviv, 22 Uhorska str,
тел.: +38 050 430 1 430

Укрпошта - Отримувач: JV ROSAN (RETURN 4camping + Packeta) 79000, Lviv 1 Slovatskoho str., PObox 48, 
тел.: +38 067 670 23 03

 

Продавець із цих місць регулярно перевозить товари на свою юридичну адресу. Товари фактично передаються продавцю в день їх доставки вантажним транспортом за його юридичною адресою. З цього моменту починається термін розгляду рекламації. Продавець повідомляє, що товари відвантажуються не рідше одного разу за 14 днів, загальний час розгляду рекламації від дня отримання товару продавцем до дня розгляду рекламації не повинен перевищувати 50 днів.

Як проходить розгляд рекламації?

Після того, як ми отримаємо від вас рекламацію, ми вам виставимо протокол рекламації , куди запишемо актуальну дату, точне позначення товару, а також спосіб вирішення, якому ви надаєте перевагу. Товар, на який подається рекламація, ми перевіряємо разом з виробником. Ми завжди намагаємося процес не затягувати та вирішувати звернення якомога раніше. В перебігу розгляду рекламації ми вас будемо інформувати.

Необхідно відправляти весь намет чи вистачить тільки тріснуту дугу?

Теоретично вистачило б тільки дугу. Але у випадку вирішення рекламації у вашу користь вам необхідно було б додатково надіслати весь намет, тому рекомендуємо надсилати відразу весь товар включно усіх його частин.

Де я можу дізнатися про процес вирішення моєї рекламації?

Зверніться до нашого відділу по роботі з рекламаціями за адресою support@4camping.com.ua або зателефонуйте за номером +38 094 712 73 44.

 

  Купони на знижку

Куди слід вписувати код з купона на знижку?

Код з купона впишіть до поля “Купон зі знижкою” в нижньому правому кутку сторінки, коли будете переглядати своє замовлення в Кошику. Після того, як ви натиснете кнопку "Використати", знижка автоматично зарахується до загальної вартості замовлення.

 

Де отримати купон на знижку?

Купон на знижку вам надсилається на електронну пошту після реєстрації на сайті. 
Перегляд актуальних купонів на знижку ви можете знайти на сторінці Екстра знижки.

Чи можна використати декілька купонів одночасно?

На жаль, не можна. Для кожного окремого замовленні можна використати лише один купон.

Чому мій купон не діє і що робити в такому випадку?

Перевірте, чи правильно ви переписали код з купона і чи не закінчився строк його дії. Якщо все гаразд, а купон все одно не діє, зверніться, будь ласка, до нашої служби клієнтської підтримки за адресою support@4camping.com.ua.

Тільки-но з'явився банер зі знижкою і відразу зник. Що мені робити в такому випадку?

Підпишіться на отримання новин, натиснувши на це посилання і якщо ви новий користувач, ми вам автоматично надішлемо знижку в розмірі 120 грн на електронну пошту. Ви можете скористатися знижкою при замовленні понад 1200 грн.

Коли я отримаю купон на знижку?

Купон на знижку відправляється на вказану електронну пошту автоматично. Зазвичай він приходить до 5 хвилин. У випадку, якщо купона все одно немає у вас на пошті, перевірте папку “Спам”.

Я підписався на отримання новин, але купон на знижку при першому замовленні мені не прийшов. Що мені робити в такому випадку?

Можливо, ви помилилися в написанні вашої електронної адреси. Спробуйте підписатися на отримання новин ще раз, натиснувши на це посилання. Цей купон на знижку призначений лише для нових користувачів, які ще не робили у нас замовлень.