До 2009 року продукція для догляду за спорядженням для кемпінгу продавалася в Нідерландах під торговою маркою NO NAT®. Кількість продуктів зростала з роками, і продукція NO NAT® стала домінантою у світі кемпінгу. Модернізований концепт STIMEX® придбав цю перевірену продукцію в 2008 році. З початку 2010 року продукція продається у всіх європейських країнах під торговою маркою STIMEX®. Вони планують розширювати свій асортимент постійно приділяючи увагу якості, простоті використання та мінімально можливому впливу на навколишнє середовище.
Тридцять років тому, складаючи свій товарний асортимент, бренд NO NAT® розглядав такі питання, як: «Які продукти потрібні?» Та: «Яким стандартам повинні відповідати ці продукти?». Вони також усвідомили, що кожен продукт повинен відрізнятися від конкурентів як за ціною, так і за якістю. Ми вважаємо, що вони досягли успіху і продовжують це робити.