Перейти до категорій товарів Перейти до кошика Перейти до навігації

Шановні клієнти! Ми знаємо, що Ви дуже чекали, і нарешті можемо повідомити Вам про відновлення доставлення в Україну. 🥳🤩📢 Звертаємо Вашу увагу на те, що на цей момент є можливість оплати карткою онлайн і післяплатою при отриманні замовлення. Доставлення лише на відділення Нової Пошти, але ми працюємо над тим, щоб відновити для Вас можливість кур'єрської служби. Ваш 4camping. 🏕️

Sol

Sol - один з брендів товарів для саду та барбекю, яка належить компанії Rösler Praha. Зародження цієї успішної компанії можна віднести до 1794 року, коли Ігнац Реслер заснував завод із виробництва ножів у місті Мікулашовіце (Ніксфорд) на півночі Чехії. Бізнес процвітав з самого початку і вже в 1811 році компанія зі 120 працівниками стала найбільшим металургійним заводом монархії.

 

 

У 1815 році компанія переїхала до Відня. З 1821 року, після того, як компанію перейняв Джозеф Реслер, магазин, який раніше був відкритий лише час від часу, почав працювати на постійній основі як універмаг. У той же час відбулося значне розширення діяльності. Окрім продажу власних товарів, внучатий племінник засновника Фердинанд Реслер розпочав великий оптовий продаж сталевих, дерев'яних, порцелянових та керамічних виробів з Англії, Німеччини та Франції.

У 1908 році компанія перейшла до рук Карела Брукнера, діда нинішнього власника, і Стефана Декера. Перша світова війна та економічна криза незабаром після цього залишили мало місця для більшого розвитку. У 1938 році компанія перейшла до генерального представництва відомого заводу ножів у місті Золінген E. Wüsthof – Dreizackwerk. Після смерті обох партнерів в 1941 році прийшло до керівництва молоде покоління в особі Фрідріха Брюкнера. Бізнес розширився на початку 50-х років шляхом отримання генеральних представництв низки іноземних компаній, включаючи швейцарські ножі Victorinox.

Після раптової смерті Фрідріха Брюкнера в 1961 році у віці 18 років взяв на себе управління компанією його син Герхард Брюкнер. У період з 1965 по 1970 рік компанія розширювалася в двох напрямках. З одного боку, переймаючи низку нових генеральних представництв провідних європейських виробників, таких як Thermos (Англія) або Pedrini (Італія), з іншого - шляхом профілірування себе як фахівця з імпорту з Далекого Сходу з власними брендами Rex і Royal. У той же час структура асортименту поступово змінювалася - від виробничо-орієнтованої оптової торгівлі, що спеціалізується на сталевих виробах, - до оптової торгівлі побутовою та кухонною технікою та подарунковими товарами, яка орієнтується на потреби покупців.

Після політичних змін у Східній Європі наприкінці 1980-х років компанія розширюється на нові ринки збуту. Серед них Чеська Республіка, де була створена філія під назвою RÖSLER Praha у 1991 році. З самого початку дочірня компанія профілювала аналогічно материнській компанії у Відні. Поступово вона отримала подібне ексклюзивне представництво великих виробників практично з усього світу (Victorinox, Wüsthof, Weber, Gio Style, Sveico, Silampos та багато інших). Інша частина продукції розповсюджувалася під власними брендами Lucifer, Royal та Rex. Асортимент був зосереджений в основному на подарункових виробах, столових приборах, домашньому та кухонному начинні та товарах для барбекю.

З появою торгових мереж та структурними змінами протягом 1990-х років компанія швидко зростала, і підприємницька діяльність продовжувала розвиватися. У 1998 році керівником став нинішній директор компанії Карел Гавлас, який згодом став і партнером. На початку нового тисячоліття компанії довелося зіткнутися з багатьма загрозами, але вона успішно пройшла всі підводні камені. Материнська компанія Rösler Wien була продана новому власнику, який поступово змінював напрям та сферу діяльності. Як результат, вони були змушені шукати нові можливості, особливо розширюючи коло постачальників, яких вони представляють на ринку в Чехії та Словаччині, і водночас, беручи на себе власний імпорт з Азії, який до цього забезпечувала материнська компанія.

В даний час вони ексклюзивно представляють або розповсюджують товари багатьох великих виробників, головним чином із Західної Європи. Асортиментна спрямованість залишається подібною. Основні категорії - ножі (Victorinox, Wüsthof, Böker, Taylor‘s Eye Witness), кухонне начиння (Emsa, Weis, Orthex / Sveico, Pengo, Silampos, Risoli, Snips) та товари для саду та барбекю (Lucifer, Cadac, Napoleon, Sol, Gio Style, Favorit, Peddy-Shield).

 

 

Показати більше

Čelovky pro každého

У розділі немає жодного товару.