Івон Шуйнар, засновник Patagonia, почав займатися альпінізмом у 1953 році, бувши 14-річним членом "Соколині гнізда" на південному узбережжі Каліфорнії. Один із дорослих лідерів, Дон Прентис, навчив хлопців спускатися зі скель на соколині вежі. Цей простий урок запалив любов Івона до скелелазіння на все життя. У 1957 році Івон пішов на металобрухт, купив вживану вугільну кузню, ковадло, плоскогубці та молотки та почав вчитися на коваля. Свої перші кішки він зробив зі старого комбайнового леза та випробував їх на ранніх альпіністських підкореннях в Lost Arrow Chimney та на північній стіні Sentinel Rock в Yosemite.
Чутка поширилася, і незабаром всі друзі вже мали кішки Chouinard, виготовлені з хромомолібденової сталі. Не встиг він і оком моргнути, як вже був у бізнесі. Він міг викувати дві скоби за годину і продати їх за $1,50. У 1965 році Івон об'єднався з Томом Фростом і вони заснували компанію Chouinard Equipment. За дев'ять років партнерства Фрост і Шуйнар переробили та вдосконалили майже кожну одиницю альпіністського спорядження, щоб зробити його міцнішим, легшим, простішим і функціональнішим. До 1970 року Chouinard Equipment стала найбільшим постачальником альпіністського спорядження в США.
З ростом компанії вони почали розглядати продаж одягу як спосіб підтримати малоприбуткового бізнесу з виробництва спорядження. У той час, коли вся альпіністська спільнота покладалася на традиційні вологонепроникні шари бавовни, вовни та пуху, вони шукали натхнення та захисту деінде.
Завдяки інноваційному підходу бренд почав розвиватися метеоритними темпами та багато в чому зміг зберегти свої культурні цінності.