Hiko
Провідний чеський виробник HIKO спеціалізується на виробництві різноманітного спорядження для водних видів спорту. Вони виготовляють рятівні жилети, одяг, неопренові костюми, взуття до води, човни та весла та багато іншого. У кожному їхньому виробі відчувається справжня любов до своєї праці, а також до водяної стихії.
“Все почалося непомітно, - тим, що в ті часи в Чехословакії не можна було купити якісне спорядження для водних видів спорту. Я домовилася з подругою - веслувальницею з США, у якої там був магазин дитячих костюмів для плавання, що вона мені надішле матеріал, а я спробую зшити костюм власноруч дома”, згадує Марцела Хілгертова з чого починалася історія компанії HIKO.“ “Кожного вечора, після того, як діти йшли спати, ми з чоловіком сідали за кухонний стіл, на якому була позначена довжина лямок та гумових елементів, і починали працювати”,-- так вона розповідає про початок їхньої справи, коли вони вдвох сиділи за швейною машинкою на кухні в квартирі у звичайному панельному будинку в Празі.
Від швейної машинки в кухні вони виросли до власного сучасного виробництва, яке знаходиться в містечку Їловиштє недалеко від Праги (Чехія). Там у них знаходиться не лише магазин, але і майстерні та склад. Виробництво поступово розросталося від першого рятівного жилета до сотні різноманітних виробів, включаючи спорядження для рафтингу та працівників берегової охорони.
На сьогодні в компанії працює понад 40 робітників.
Як власне виникла назва компанії, яка існує вже понад чверть століття? Історія починається з другої половини минулого століття, коли батьки Івана та Марцели - Любош Гільгерт (Luboš Hilgert) та Зденєк Коштял (Zdeněk Košťál) познайомилися під час участі в чемпіонаті колишнього ЧСР з веслувального слалому. Вони навчили своїх дітей любити воду і спорт і з перших літер своїх імен утворили назву HIKO.
До праці в родинній справі поступово залучаються все більше і більше членів веслувального клану,-- Любош Гільгерт та Штєпанка Гільгертова , спочатку відомі як веслувальна пара, згодом як тренер-учениця. На сьогодні дворазова олімпійська чемпіонка Штєпанка Гільгертова виступає амбасадором бренду, також вона займається веб-сторінками компанії та соціальними мережами та частково відповідає за тест-команду HIKO. Не залишається осторонь і молоде покоління, представники якого докладають свої зусилля, кожен згідно своїх вмінь та можливостей, до сфери IT, дизайну, маркетингу та презентації бренду.
Для проектування своїх виробів компанія черпає натхнення не лише з власного досвіду, але і завдяки тест-команді HIKO, до якої входять досвідчені спортсмени з різноманітних водних дисциплін. HIKO відслідковують найсучасніші тренди не лише у сфері нових матеріалів, але і в нових технологіях. Вони з самого початку керуються правилом: тільки найкраще може бути достатнім.
HIKO намагається виготовляти щонайкращі товари з думкою про ваші неоціненні пригоди на воді.