ForCamping s.r.o.

Порівняння

10 Порівняння

Користувацький розділ

Увійти

Кошик

678 грн 2 шт.
Товари Кількість Загальна вартість Акція
Енергетичні батончики MMMaso! Snack 45 g Енергетичні батончики MMMaso! Snack 45 g 1 шт. 99 грн / шт. odstranit
SOS набір для виживання Cattara SOS набір для виживання 8 шт SOS набір для виживання Cattara SOS набір для виживання 8 шт 1 шт. 579 грн / шт. odstranit

До безкоштовної доставки вам не вистачає всього 2 521 грн.

3 199 грн

Dometic

Бренд Dometic займається розробкою високоякісних аксесуарів для трейлерів, будинків на колесах і фургонів, які задовольняють основні потреби людей, які бажають мобільного життя, або професійних водіїв вантажівок. Сьогодні Dometic є не лише постачальником рішень для мобільного життя. Компанія стала синонімом способу життя на природі, який варіюється від домашнього дворика та саду до авантюрної пустелі. Основна філософія, яка описує пропозицію компанії: «Мобільне життя – це легко».

Історія бренду Dometic почалася ще в 1919-1922 роках, коли два шведські студенти-інженери, Бальцар фон Платен і Карл Мунтерс, повірили в божевільну ідею, що вони можуть використовувати тепло для охолодження. Вони розробили унікальну на той час шафу з тепловим охолодженням без компресора, рухомих частин і льоду. Їхня шафа стала першим у світі холодильником і одним із найважливіших винаходів століття.

У 1923 році холодильник отримав патент, і в тому ж році шведська компанія Artic купила права на виробництво. Висхідна компанія електроприладів Electrolux не знадобилася багато часу, щоб помітити потенціал, і в 1925 році Arctic купила компанію. У роки після Другої світової війни холодильники потрапили в кожну родину середнього класу. Продажі вимірюються мільйонами.

У 1950 році бренд Electrolux виходить на ринок обладнання для відпочинку, особливо в Америці, де після війни зростає інтерес до подорожей і життя в фургоні. Наприкінці 1960-х Electrolux заснувала свій підрозділ, що спеціалізується на обладнанні для відпочинку - Dometic.

Нове століття стало початком незалежної компанії Dometic. У 2001 році Electrolux продає свою частку на ринку приватній інвестиційній компанії EQT. Dometic має стати на ноги. Він досягає цього, залишаючись вірним своїм корінням і невтомно розробляючи інтелектуальні рішення, часто відзначені нагородами. Наразі здійснюються подальші значні надбання з метою подальшого розширення асортименту продукції.

Знайдено товарів

5 товарів

Фільтрація за параметрами та брендами

Як зображувати

Ціна

грнажгрн

Extra