All Mighty Guarantee Osprey
Що це означає?
- "Довічна підтримка" не є гарантією якості в розумінні статті 89/2012 Збірника законів Цивільного кодексу Чеської республіки, § 2113 та ін., але гарантія для замовника, надана понад 24-місячну гарантію якості, передбачену законом. Підтримка полягає в тому, що Osprey оцінює пошкодження та її причину. Якщо виробник Osprey буде визнаний відповідальним за заподіяну шкоду, буде застосована наступна процедура. Оцінка є виключною відповідальністю Osprey.
- Поширюється на всі рюкзаки Osprey , придбані в будь-якій точці світу.
- Ця підтримка надається лише у разі пошкодження, спричинені виключно дефектами матеріалів та виготовлення, протягом розумного терміну служби рюкзака та за умови належного використання за призначенням.
- "Довічна гарантія" не поширюється на інші пошкодження, зокрема дефекти, спричинені механічними поломками, неналежним поводженням, нормальним зносом, пошкодженнями, спричиненими
авіаперевезеннями тощо. - Для "довічної гарантії" не існує законодавчо встановлених часових обмежень. Але Osprey, звичайно, зробить все можливе, щоб розібратися з цим якнайшвидше.
- Не існує юридичного права на "довічну гарантію" Osprey, і вона не підлягає примусовому виконанню.
Як це працює?
- Ви можете подати заявку на довічну підтримку в Outdoor Concept a. s., дистриб'ютора Osprey в Чехії та Словаччині. Ви можете зв’язатись з ними електронною поштою за адресою
reklamace@outdoorconcept.cz. Ви отримаєте форму, в якій ви заповните детальний опис проблеми і прикріпите фотографії пошкодженої деталі. - Ваша заявка буде оцінена у співпраці з виробником Osprey, після чого будуть доступні наступні варіанти:
1. Якщо виробник вважає, що пошкодження спричинене нормальним зносом, розривом, неправильним поводженням, неправильним використанням, нещасним випадком або перевищенням розумних очікувань щодо терміну служби виробу: це не є виробничим дефектом або дефектом матеріалів. Ваша заявка буде відхилена.
Якщо дефект можна усунути, вам запропонують ремонт за розумною ціною. Ремонт здійснюється лише виробником Osprey Europe UK, якому ви надсилаєте рюкзак за ваш рахунок.
2. Якщо пошкодження спричинене виключно дефектом матеріалу або виготовлення, ваш запит буде прийнято.
Якщо дефект можна усунути, ви надсилаєте рюкзак за свій рахунок виробнику Osprey Europe UK, який безкоштовно відремонтує рюкзак. Адреса:
Гарантійний відділ
Osprey Europe Ltd
Talon House
Aston Way, Poole, Dorset
BH12 4FE
Великобританія
Електронна пошта: guarantee@ospreyeurope.com
Тел: +44( 0) 1202-413 920
Якщо дефект невиправний, вам запропонують обмін на новий рюкзак. Якщо ця модель більше не виробляється, вам буде запропонована інша модель за такою ж або подібною вартістю. Заміна буде проведена у співпраці з компанією Outdoor Concept a. s. Після того, як обмін буде організовано, ви відправляєте рюкзак власним коштом на адресу:
Outdoor Concept a. s.
Americká 54
301 00 Plzeň
Тел: +420379 200 614
Email: reklamace@outdoorconcept.cz
Будь ласка, не відправляйте рюкзак до того, як вам про це підтвердять!!! Рюкзаки, отримані без підтвердження не будуть прийняті, будуть повернуті вам за ваш рахунок або можуть бути втрачені.
- Довічна підтримка не дає права на відшкодування або будь-яку різницю в ціні покупки, якщо ви оберете дешевший рюкзак.
- Зверніть увагу, що ні Osprey, ні Outdoor Concept a.s. не несуть відповідальності за втрату рюкзака під час транспортування. Тому завжди користуйтеся послугами транспортної компанії для перевезення вашого рюкзака, яка
надасть вам номер відправлення. - Будь ласка, завжди не забувайте чистити рюкзак перед відправленням! Ні Osprey, ні Outdoor Concept Inc. не приймуть рюкзак або інший виріб, який сильно забруднений або має неприємний запах.