Summit to Eat Смажений рис з куркою 202г
Дегідрована їжа
Інформація про товар
Цей дорожній посуд бренду Summit to Eat дуже практичний, завдяки своїй вазі та розмірам. Не використовуються штучні консерванти, що гарантує чудовий натуральний аромат. Він також має тривалий термін зберігання, до 7 років. Завдяки техніці заморожування, яка працює за принципом сублімації, продукти зберігаються (= без додавання хімікатів) і позбавляються переважної більшості води (= полегшуються), але смак залишається свіжим.
Переваги Summit to Eat:
- практичні, смачні
- швидка підготовка
- термін придатності 7 років
- без консервантів
Приготування:
1. Відірвіть край пакета
2. Вийміть мішок з поглиначем кисню (незаймистий мішок, що містить вологопоглинаючий оксид заліза)
3. Налийте в пакет 480 мл гарячої води і перемішайте
4. Закрийте пакет і залиште вміст для регідратації. Процес займає менше 10 хвилин
Таблиця поживної цінності:
Поживна цінність |
|
на 100 г |
на порцію (202 г) |
Енергія |
|
498 ккал |
1006 ккал |
Білок |
21 g | 42,4 g | |
Вуглеводи |
|
50,7 g |
102,5 g |
З них цукру |
|
6 g |
12,1 g |
Жири |
|
24,9 g |
50,3 g |
Інгредієнти:
- рис довгозернистий (30%)
- курка (11%)
- цибуля (11%)
- червоний перець (7%)
- стручкова квасоля (7%)
- солодка кукурудза (7%)
- ріпакова олія
- яєчний омлет
- роздавлений часник
- Соус Теріякі (соєвий соус (вода, сіль, соєві боби без ГМО, смажена пшениця, цукор,)
- цукор
- винний оцет
- імбир
- сіль
- часник
- модифікований кукурудзяний крохмаль
- білий перець
Параметри
- Бренд
- Summit to Eat
- Вага
- 202 г
- Кількість порцій
- 2
- Вид м'яса
- Риба та птиця
- Термін придатності
- 7 років
- Процес виготовлення
- Дегідратований
- Вегетаріанське
- Ні
- Без глютену
- Ні
- колір
- жовтий
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- 76037863
- Штрих-код
- 5060138532076
Про бренд
Summit to Eat - це новий бренд, створений ребрендингом всесвітньо відомого бренду Mountain House в Європі. Понад 40 років він є найпопулярнішим виробником сублімованої їжі серед мандрівників, туристів та інших любителів відпочинку на природі. Виробничі процеси та технології не змінилися, навпаки, меню розширилося і смак став більш вираженим (не глутамати!).