Summit to Eat Рис з куркою Teriyaki 121 г
Дегідрована їжа
Інформація про товар
Це туристичне блюдо від бренду Summit to Eat дуже практичне завдяки своїй вазі та розміру. Тут не використовуються штучні консерванти, що гарантує чудовий природний аромат. Також має тривалий термін зберігання до 7 років. Завдяки технології сублімаційної сушки, яка працює за принципом висушення холодом, їжа зберігається (= без додавання хімікатів) і позбавляється переважної більшості води (= полегшується), але смак залишається таким же свіжим.
Переваги дегідрованої їжі Summit to Eat Рис з куркою Teriyaki 121 г:
- практично, смачно
- швидке приготування
- термін придатності 7 років
- без консервантів
Приготування:
1. Відірвіть край пакета
2. Вийміть пакетик, що містить поглинач кисню (негорючий мішечок, що містить оксид заліза, що поглинає вологу)
3. Налийте в пакет гарячу воду і перемішайте
4. Закрийте пакет і дайте вмісту регідратуватись. Процес займає менше 10 хвилин
Таблиця харчової цінності:
Харчова цінність |
|
за 100 г |
на порцію (121 г) |
Енергія |
|
498 Ккал |
603 Ккал |
Білки |
21 г | 25,4 г | |
Вуглеводи |
|
50,7 г |
61,4 г |
З того цукру |
|
6 г |
7,2 г |
Жири |
|
24,9 г |
30,1 г |
Склад:
- довгозернистий рис (30%)
- куряче м'ясо (11%)
- цибуля (11%)
- червона перець (7%)
- зелена квасоля(7%)
- кукурудза цукрова (7%)
- ріпакова олія
- яєчний омлет
- подрібнений часник
- соус Теріякі (соєвий соус, вода, сіль, соєві боби без ГМ, смажена пшениця, цукор)
- цукор
- винний оцет
- імбир
- сіль
- часник
- кукурудзяний крохмаль
- сіль
- білий перець
Параметри
- Бренд
- Summit to Eat
- Вага
- 121 г
- Кількість порцій
- 1
- Вид м'яса
- Риба та птиця
- Термін придатності
- 7 років
- Процес виготовлення
- Дегідратований
- Вегетаріанське
- Ні
- Без глютену
- Ні
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- 76016017
- Штрих-код
- 5060138531314
Про бренд
Summit to Eat - це новий бренд, створений ребрендингом всесвітньо відомого бренду Mountain House в Європі. Понад 40 років він є найпопулярнішим виробником сублімованої їжі серед мандрівників, туристів та інших любителів відпочинку на природі. Виробничі процеси та технології не змінилися, навпаки, меню розширилося і смак став більш вираженим (не глутамати!).