Summit to Eat Паста болоньєзе BigPack217г
Дегідрована їжа
Інформація про товар
Цей дорожній посуд бренду Summit to Eat дуже практичний, завдяки своїй вазі та розмірам. Не використовуються штучні консерванти, що гарантує чудовий натуральний аромат. Він також має тривалий термін зберігання - до 7 років. Завдяки технології заморожування, яка працює за принципом сублімаційного сушіння, продукти зберігаються, а переважна більшість води видаляється. Смак, однак, залишається свіжим.
Переваги Summit to Eat пасту Болоньєзе:
- практичні, смачні
- швидка підготовка
- висока довговічність 7 років
- без консервантів
Приготування:
1. Відірвіть край пакета.
2. Вийміть мішок з поглиначем кисню (незаймистий мішок, що містить вологопоглинаючий оксид заліза).
3. Налийте в пакет гарячу воду (495 мл) і перемішайте.
4. Закрийте пакет і залиште вміст для регідратації.
5. Через 8 хвилин перемішати, приправити, якщо потрібно.
Таблиця поживної цінності:
Поживна цінність |
|
на 100 г |
на порцію (217 г) |
Енергія |
|
539 ккал |
1003 ккал |
Білок |
21,4 g | 39,8 g | |
Вуглеводи |
|
42,1 g |
78,3 g |
З них цукру |
|
5,6 g |
10,4 g |
Жири |
|
29,3 g |
54,5 g |
Інгредієнти:
- макаронні вироби (пшеничні) (27%)
- помідори
- томатне пюре
- яловичий фарш (11%)
- цибуля
- ріпакова олія
- часниковий фарш
- суміш італійських спецій
- сіль
Командний рейтинг 4camping:
Summit to Eat "Я вперше спробував їжу на ходу від цього бренду. Для мене паста Болоньєзе - найслабший представник серед інших чудових страв бренду"
Параметри
- Бренд
- Summit to Eat
- Вага
- 217 г
- Кількість порцій
- 2
- Вид м'яса
- Яловичина
- Термін придатності
- 7 років
- Процес виготовлення
- Дегідратований
- Тип кухні
- Італійська
- Вегетаріанське
- Ні
- Без глютену
- Ні
- колір
- жовтий
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- 76037855
- Штрих-код
- 5060138532007
Про бренд
Summit to Eat - це новий бренд, створений ребрендингом всесвітньо відомого бренду Mountain House в Європі. Понад 40 років він є найпопулярнішим виробником сублімованої їжі серед мандрівників, туристів та інших любителів відпочинку на природі. Виробничі процеси та технології не змінилися, навпаки, меню розширилося і смак став більш вираженим (не глутамати!).