Mammut Smart 2.0
Спусковий пристрій
- Вага:
- 80 г
Інформація про товар
Напівавтоматичний страхувальний пристрій Smart 2.0 від швейцарського виробника Mammut вражає своєю простотою та інтуїтивно зрозумілим управлінням. Створена на основі досвіду, нова система Smart 2.0 пропонує значно покращену ефективність гальмування, а також оптимізовану геометрію та інтуїтивно зрозуміле керування. Нещодавно розроблена гальмівна вставка блокує мотузку в разі падіння. Ефект захисту Smart 2.0 такий самий, як і в попередній моделі, і тому адаптований до відбиваючих рухів вимикача.
Примітка:
Страхувальник завжди повинен контролювати страхувальну лінію. Під час опускання важіль tlakem, спрямований вгору, відпускає канат, і опускання продовжується, як, наприклад, з ковшем. Перевага в тому, що мотузка постійно проходить через нашу долоню, тому вона завжди під контролем.
Основні переваги:
- напівавтоматичний страхувальний пристрій
- відмінне співвідношення ціна/якість
- простий і цілеспрямований дизайн
- інтуїтивне управління
- простий запуск
- самоблокування з динамічним ковзанням
- вирізи для кріплення карабіну HMS
- для одинарного каната товщиною 8,7-10,5 мм
- вага: 80 г
- матеріал: 90% алюміній, 10% пластик
Параметри
- Бренд
- Mammut
- Вага
- 80 г
- Матеріал
- Пластмаса / Алюміній
- колір
- чорний / помаранчевий / сірий
- Позначення кольору виробником
- black / dark orange / grey
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- Штрих-код
Про бренд
Швейцарська компанія Mammut Sports Group AG - це світовий бренд, що займається розробкою та виробництвом першокласного туристичного спорядження. Все почалося понад 150 років тому, у 1862 році, з виробництва мотузок у швейцарському Ленцбурзі. Сьогодні ми вже говоримо про бренд Mammut як легендарного виробника канатів, альпіністського спорядження, рюкзаків та спортивного одягу.
Назва Mammut вперше з'явилася в 1955 році на спортивній мотузці Mammut - Everest, яка стала світовим бестселером. У 1984 році компанія була перейменована з Arova Lenzburg AG в Arova - Mammut AG. Таким чином, первісне позначення продукту перетворилося у назву компанії.