Надувний килимок Husky Fromy 5
- Вага:
- 840 г
- Тепловий опір (R-value):
- 1,7
- Товщина:
- 5 см
3 489 грн
Ваш кошик порожній. Потрібна допомога з вибором? Загляньте в наш розділ поради або напишіть нам.
Надувний автомобільний матрац Doppy 7.0 від Hannah має особливу конструкцію з двома окремими камерами для максимального комфорту та зручності. Співвідношення теплоізоляції, невелика вага 870 г і можливість пакування в упаковку розміром 18 х 30 см визначають високу якість. Завдяки висоті 7 см матрац дуже зручний. Чохол також слугує для надування матраца і може використовуватися лише з однією надутою камерою. Поставляється з ремонтним комплектом та пакувальною сумкою.
Надлегкі матраци роблять особливий акцент на вазі. Туристичні матраци відрізняються невеликими розмірами та вагою, що робить їх ідеальними для походів. Кемпінгові матраци орієнтовані на комфорт, при цьому вага не є настільки важливою. Експедиційні матраци коштують дорожче, але відзначаються найвищою дизайнерською майстерністю і найсучаснішими технологічними рішеннями. Завдяки цьому вони можуть мати високий тепловий опір, зберігаючи при цьому невелику вагу.
Значення теплового опору (R-value) показує термічний опір килимка. Чим вище число, тим краща ізоляція від холоду землі. Значення R1 підходить для літнього використання, а універсальним (трисезонним) є значення R2-3. Для зимового використання вибирайте килимки зі значенням R3,5 і вище. Значення R5 і вище підходять для екстремальних умов і сну на снігу.
Розподілені за тепловим опором. Килимки з показником R-Value від 0 до 2 підходять для літнього використання. Універсальні (трьохсезонні) килимки мають значення R2 - 4. Для зимового та цілорічного використання обирайте килимки з показником R4 і вище.
Прямокутна — рівні краї забезпечують більше місця та зручності для сну. Трохи більша вага і об'єм, підходить для кемпінгу та звичайного туризму.
Це чеський бренд спортивного, туристичного одягу та товарів, який виник в 1991 році. Протягом майже тридцяти років свого існування компанія активно розвивається в сторону розширення асортименту товарів, їх візуальної та функціональної складової. До продуктового профілю належить гірськолижний, туристичний та міський одяг, рюкзаки, намети, спальники, килимки та інше спорядження. Бренд визначається позачасовим дизайном та використанням функціональних матеріалів з технічно продуманими стилями. Останнім часом компанія керується філософією екологічного виробництва та безпосереднього використання товарів. Продукція від Hannah тестується в найскладніших умовах багатьма експедиціями, зокрема завдяки флагманському проекту Hannah Grant. З Hannah ви завжди відчуваєте себе “на природі як вдома”.