Lifefood Lifebar інжир BIO RAW 47 г
Батончик
Інформація про товар
Lifefood Lifebar fig - це енергетичний батончик , який є чудовим джерелом здорової енергії на будь-який випадок. Батончики виготовляються вручну з найкращих сирих органічних інгредієнтів при температурі до 42°C, а це означає, що вони зберігають максимум природних поживних речовин. До складу батончиків входять лише високоякісні інгредієнти в сирому та органічному вигляді: горіхи, насіння та сухофрукти. Вони підсолоджені виключно сухофруктами і не містять рафінованого цукру, штучних підсолоджувачів, затверділих жирів, ефірів або глютену.
Батончики Lifebars виготовляються вручну з найкращих сирих органічних інгредієнтів при температурі до 42°C, що зберігає максимум природних поживних речовин. Жива якість продуктів зберігається протягом усього виробничого процесу, від вирощування інгредієнтів до готового батончика, і таким чином Lifebar відповідає критеріям справді сирої якості.
Основні переваги батончиків Lifefood:
- концентровану порцію вітамінів, мінералів, ферментів та мікроелементів у найбільш природній формі
- підходять для подорожей, тренувань, офісу та спорту, вони завжди під рукою і готові задовольнити найвибагливіші вимоги
- не тільки для швидкого поповнення енергії та поживних речовин, але й для втамування голодного апетиту
- Таким чином, Lifebar відповідає критеріям справді сирої якості
- є чудовим джерелом здорової енергії для повсякденного життя або в моменти підвищеної працездатності
Таблиця поживної цінності:
Поживна цінність | на 100 г |
Енергія | 1609 кдж / 386 ккал |
Білок | 9 г |
Жири З них насичені жирні кислоти |
19 г 2 g |
Вуглеводи | 45 г |
З них цукру | 36 г |
Сіль | 0,02 g |
Волокно |
8 g |
Інгредієнти:
фрукти* (60%; фініки*, сушений інжир* 27%), горіхи* (40%; сирі кеш'ю*, мигдаль*).
* = продукт органічного землеробства
Може містити сліди інших горіхів та кунжуту. Може містити шматочки горіхів, горішки та кісточки.
Параметри
Про бренд
Lifefood це чеський виробник raw food, або як її ще називають, “сирої їжі”. Її заснувала Тереза Гаврландова в 2006 році, коли про такий концепт як “сироїдіння” практично ніхто нічого не знав. На сьогодні у компанії один з найширших асортиментів “сирої їжі” у світі. Вони використовують сировину з різноманітних куточків планети, а їхні вироби приходяться до душі людям з усього світу. Унікальні технології, багаторічний досвід з інноваційним підходом та акцент на ручне виробництво створюють симбіоз під час виробництва їхніх унікальних виробів.