Сьогодні, серед повсякденних обов'язків, часто нехтують важливістю близькості до природи - польський бренд Viking був створений для того, щоб повернути природу людям і встановити баланс між природою та цивілізацією. Viking - це про забезпечення комфорту в будь-яких умовах, з якими можна зіткнутися в повсякденних дослідженнях. Це дозволяє зосередитися на найважливішому: насолоджуватися своєю любов'ю до природи. Такі моменти дарують величезну енергію, внутрішній спокій і краще розуміння сучасного світу.
Оскільки навколишнє середовище продовжує залишатися ключовим фактором у майбутніх розробках, VIKING рішуче підтримує цю тенденцію і докладає всіх зусиль, щоб продукція була екологічно безпечною і водночас відповідала цінностям бренду: комфорт, функціональність, технологічність - все для того, щоб люди досліджували більше.
Зручність - при розробці продуктів компанія дбає про те, щоб вони забезпечували максимальний комфорт у використанні, тестуючи їх в різних умовах і намагаючись максимально вдосконалити, щоб користувач міг зосередитися на дослідженні більшого.
Функціональність - це можливість використання продукту в різних умовах, різних середовищах і різними фізичними навантаженнями, незалежно від їхнього віку або рівня підготовки, метою є збільшення можливостей.
Технологічність - є визначальною рисою бренду з моменту його заснування і безпосередньо пов'язана з двома попередніми цінностями. Для того, щоб забезпечити комфорт і функціональність користувачеві, вони завжди шукають найкращі та найсучасніші технології, які можна використати, усвідомлюючи важливість використання правильних матеріалів або правильної посадки. Компанія співпрацює з найкращими постачальниками в галузі та розробляє власні технології з урахуванням їхнього впливу на навколишнє середовище.