Nutrend Turbosnack
Енергетичний гель
Інформація про товар
Енергетичний гель Nutrend Turbosnack - це унікальна форма дуже швидкої енергії в рідкій формі. Turbosnack спеціально розроблений для завершальної фази тренування на витривалість і швидкість, коли рідка форма простих цукрів разом з іншими активними інгредієнтами засвоюється швидше. Містить синергічні функціональні речовини L-карнозин (дипептид бета-аланіну та L-гістидину), L-аланін, таурин і кофеїн. Гель забезпечує максимальну підтримку концентрації у вирішальній фазі виступу. Висипте вміст пакета безпосередньо в рот на завершальній фазі вправи (приблизно останні 20 хвилин, останні 5 кілометрів). Для кращого засвоєння ми рекомендуємо запивати його спортивним напоєм.
Переваги гелю Turbosnack:
- спеціально розроблені для фінальної стадії виступу
- негайне постачання енергії
- підтримка концентрації
- L-карнозин, L-аланін, таурин і кофеїн
Склад: вода, глюкоза, ізомальтулоза - PalatinoseTM (джерело глюкози та фруктози), смакова емульсія (карамельний цукор, глюкозно-фруктозний сироп, барвник E150d, ароматизатор, сіль), таурин, L-аланін, регулятори кислотності лимонна кислота та яблучна кислота, L-карнозин, консервант сорбат калію, кофеїн, консервант бензоат натрію, підсолоджувачі ацесульфам К та сукралоза
Таблиця харчової цінності:
100 мл | 1 доза - 25 мл | |
Енергетична цінність | 1047 кДж/246 ккал | 262 кДж/62 ккал |
Жири | 0 g | 0 g |
з них насичених жирних кислот | 0 g | 0 g |
Вуглеводи | 58,6 g | 14,7 g |
з яких цукру | 58,6 g | 14,7 g |
Волокно | 0 g | 0 g |
Білок | 2,5 g | 0,6 g |
Сіль | 0,03 g | 0,006 g |
Таурин | 2000 мг | 500 мг |
L-аланін | 800 мг | 200 мг |
L-карнозин | 200 мг | 50 мг |
Кофеїн | 100 мг | 25 мг |
Параметри
- Бренд
- Nutrend
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- 76028588
Про бренд
Понад чверть століття компанія Nutrend є синонімом успіху та постійного зростання. Навіть доказом того, що чеська компанія може підкорити світ. Nutrend - лідер на ринку продуктів спортивного харчування та продуктів для активного способу життя.
Широкий спектр асортименту товарів та його спрямованість не мають конкуренції на ринку. Асортимент поділений на три підрозділи: Bodybuilding, Endurance та Active Lifestyle.