100% оригінал Від виробників та офіційних дистриб’юторів
Доступні ціни Суперпропозиції та знижки
Фотографія
код SOFT15
Безкоштовна доставка
-10 %
Фотографія
Інформація про товар
Чоловічий жилет M's Nano Puff Vest від бренду Patagonia – це ідеальний проміжний шар для всіх видів активного відпочинку, де потрібні тепло, легкість і компактність. Жилет виготовлений з міцного ріпстоп-поліестеру з DWR обробкою без PFAS, який ефективно відштовхує вологу. Подовжений поділ зі шнурком забезпечує захист від втрати тепла. Жилет виготовлений на фабриці, сертифікованій Fair Trade Certified™, що означає, що працівники отримали справедливу винагороду за свою працю.
Утеплювач PrimaLoft® Gold Eco зі 100% переробленого поліестеру з технологією PURE™ забезпечує чудове співвідношення тепла до ваги та гріє навіть у вологих умовах. Прошитий візерунок з горизонтально прошитими бічними панелями стабілізує утеплювач і підвищує стійкість до стирання, а низькопрофільне нашарування полегшує комбінування з іншими шарами одягу.
Покращений крій плечей і пройм забезпечує більшу рухливість, а злегка подовжена довжина тіла дозволяє зручно нашаровувати одяг. Передня блискавка доповнена внутрішньою вітрозахисною планкою та невеликою кишенею на блискавці біля підборіддя. Дві кишені для рук на блискавці та внутрішня нагрудна кишеня з карабіном забезпечують практичне зберігання та можливість запакувати жилет у власний чохол.
Основні характеристики:
пакувальний жилет з чудовим співвідношенням тепла до ваги
PrimaLoft® Gold Eco 100% перероблений поліестер, гріє навіть у вологому стані
Ви можете прочитати, що означає кожна сертифікація ТУТ.
Fairtrade
/
PFAS-free
Позначення кольору виробником
Black
Гарантійний термін
2 роки
Код товару
Штрих-код
Про бренд
Patagonia - це компанія, яка займається виробництвом туристичного одягу, заснована в 1973 році. В сучасний час вона намагається використовувати свої власні ресурси - бізнес, інвестиції, голос та уяву - для впливу на необхідні зміни, спрямовані на захист нашої планети. Patagonia має міжнародне визнання за свою зобов'язаність до якості продукції та екологічного активізму та спрямовує понад 145 мільйонів доларів на гранти та матеріальну допомогу тисячам екологічних організацій по всьому світу.