Чоловічу футболку більш вільного стилю Zulu Merino 160 з приємним принтом можна використовувати цілий рік у місті та на природі. Завдяки м'якій вовні вона дуже комфортна на тілі та швидко відводить піт.
Інформація про товар
На ринку існує багато брендів, які пропонують товари для туристичних пригод. Однак серед цього широкого вибору є кілька брендів, які виділяються. Zulu - одна з них.
Бренд Zulu спеціалізується на виробництві наметів, спальників, килимків, кемпінгових меблів та інших товарів, які розроблені з урахуванням якості, функціональності та доступності для клієнтів. Натхненні успішними та перевіреними моделями на ринку, наші розробники змогли вдосконалити та адаптувати їх до потреб сучасних шукачів пригод.
Однією з найбільших переваг цього бренду від 4campingє відміннеспіввідношення ціни та якості. Завдяки власному виробництву та оптимізації ланцюжка постачання, бренд Zulu може запропонувати якісну та надійну продукцію за доступною ціною. Це важливо для клієнтів, які шукають спорядження з високою міцністю за хорошою ціною.
Чоловіча функціональна футболка з коротким рукавом Zulu Merino 160 має завдяки мериносовій вовнішвидковисихаючі властивості, відводить піт від тіла, поглинає та усуває неприємні запахи, що виникають під час руху. Ви також оціните ідеальну обробку трикотажу та плоскі шви, які запобігають потертості на шкірі. Завдяки меншій вазі мериносової вовни (160 г), футболка підходить для цілорічного носіння.
Для виробництва використовувалася лише вовна овець, на яких не застосовувалася процедура мулесінгу.
Удача сміхається тим, хто готовий. Хоч зимовий туризм має унікальну чарівну атмосферу, але водночас в ньому чекає набагато більше перешкод, ніж у літні місяці. Тож на що слід звертати увагу та уникати під час зимових походів?
Багатошаровий одяг — це ефективний спосіб зігрітися в холодну погоду, а також можливість легко регулювати температуру тіла. Комбінуючи шари з різними функціями, можна створити оптимальний комплект одягу практично для будь-якої погоди. Як це зробити? Дізнайтеся в нашій статті.