Mammut Haute Route Helmet
Альпіністський шолом
- Вага:
- 380 г
Інформація про товар
Універсальний шолом Haute Route Helmet від бренду Mammut ідеально підходить для скелелазіння, гірськолижного спорту та велоспорту. Ви також можете використовувати його влітку на віа-ферраті, під час багатоетапного скелелазіння в горах або під час спуску в байк-парку чи MTB-туризмі. Взимку ви можете використовувати шолом для гірськолижного спорту або скі-альпінізму. Шолом ідеально сидить на голові та має достатньо вентиляційних отворів. Система кріплення затягується навколо всієї голови та управляється коліщатком на маківці. Взимку ви оціните легку зимову вставку, яку можна носити окремо як шапку.
Основні характеристики:
- універсальний шолом для активного відпочинку
- система кріплення для ліхтарика та гірськолижних окулярів
- достатня кількість вентиляційних отворів
- зимова вставка, яку можна використовувати як шапку
- схвалено для змагань ISMF
- тверда оболонка ABS
- сертифікація для: лиж CE EN 1077, альпінізму/скелелазіння CE EN 12492 та велоспорту CE EN 1078
Параметри
- Бренд
-
Mammut
- Mammut Sports Group AG
- Headoffice Switzerland PO Box Birren 5 CH-5703 Seon Switzerland
- https://www.mammut.com/
- Для кого
- Чоловіки / Жінки
- Вага
- 380 г
- Розмір шолома
- 51-55 см
- Матеріал
- ABS / EPS піна
- колір
- білий
- Позначення кольору виробником
- white-savannah 00744
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- Штрих-код
Про бренд
Швейцарська компанія Mammut Sports Group AG - це світовий бренд, що займається розробкою та виробництвом першокласного туристичного спорядження. Все почалося понад 150 років тому, у 1862 році, з виробництва мотузок у швейцарському Ленцбурзі. Сьогодні ми вже говоримо про бренд Mammut як легендарного виробника канатів, альпіністського спорядження, рюкзаків та спортивного одягу.
Назва Mammut вперше з'явилася в 1955 році на спортивній мотузці Mammut - Everest, яка стала світовим бестселером. У 1984 році компанія була перейменована з Arova Lenzburg AG в Arova - Mammut AG. Таким чином, первісне позначення продукту перетворилося у назву компанії.


















































