Niceboy Hive sport 2
Навушники
Інформація про товар
Niceboy Hive sport 2 - це спортивні бездротові навушники, які мають гарну якість звуку і дуже пристойну витривалість. Ідеальні навушники для тренажерного залу, бігу та інших видів спорту.
Бездротове з'єднання з вашим пристроєм здійснюється за допомогою технології Bluetooth версії 5.0, яка забезпечує стабільне з'єднання на відстані до 10 метрів. Технологія підсилення низьких частот MaxxBass забезпечує необхідний імпульс для більшої потужності.
Ступінь захисту IPX5 гарантує стійкість до екстремальних дощів і поту. Не боячись жодної шкоди, навушники витримують тренування протягом усіх сезонів. Вбудований акумулятор великої ємності та технологія Bluetooth 5.0 з низькими вимогами до енергоспоживання є основними причинами чудового часу автономної роботи - до 16 годин на одному заряді.
Вміст пакету
- Бездротові навушники Niceboy HIVE sport 2
- Амбушури (2 пари)
- Зарядний кабель microUSB
- Інструкція з експлуатації
Модель: | Niceboy HIVE sport 2 |
Bluetooth-версія: | 5.0 |
Підтримувані профілі Bluetooth: | A2DP, AVRCP, HFP, HSP |
Ступінь охоплення: | IPX5 |
Час відтворення: | до 16 годин (при 50% об'єму) |
Час дзвонити: | до 16 годин |
Діапазон: | 10 м |
Ємність акумулятора: | 160 мАг |
Параметри
- Бренд
- Niceboy
- Для кого
- Чоловіки / Жінки
- Вага
- 23 г
-
Ємність акумулятора
Чим більша ємність, тим довша витривалість, але й більша вага. Щоб зарядити сучасний телефон, потрібно близько 5500 мАг, включаючи втрати під час заряджання. Не забувайте, що ємність зменшується з кожним циклом.
- 160 мА·год
- Час зарядки
- 1,5 год
- За призначенням
- для бігу
- Час роботи акумулятора
- 16 год
- Передача даних
- Бездротовий
- Гарантійний термін
- 2 роки
- Код товару
- 76037461
Про бренд
Продукція бренду Niceboy® була вперше представлена на європейському ринку у 2016 році. На початку напрямком діяльності компанії було виробництво екшн-камер, автомобільних камер та аксесуарів. Через рік цей сегмент був доповнений продуктами з категорії портативних колонок та бездротових навушників. Компанія постійно розширює асортимент, як в існуючих, так і в абсолютно нових категоріях.