Перейти до категорій товарів Перейти до кошика Перейти до навігації

Мені не цікаві знижки та акції, хочу приховати панель.

ТЕСТ: Зарядна станція Crossio LifePower 600

Чеський бренд Crossio пропонує зарядну станцію LifePower 600. Як цей гаджет витримує подорожі по далекій Фінляндії? Його випробував для вас каюр Ян Собода.

 

Зміст

 

Вступ 

Як каюр, я часто подорожую зі своєю собачою упряжкою. Я їжджу на перегони або просто подивитися на сніг, але найчастіше я їжджу зі своїми собаками до Фінляндії. Під час подорожі часто немає можливості підзарядити мобільний телефон, ноутбук, налобний ліхтарик і т.д., а зарядка пристроїв можлива лише через розетку 12В в автомобілі. Перед наступною поїздкою до Фінляндії я подумав, що можна спробувати щось нове, тому взяв зарядну станцію від чеського бренду CROSSIO.

 

Характеристика


Виробник:

Crossio 
Вага: 6,8 кг
Розміри: 27 x 20 x 25 cм
Час зарядки: 3,5 годин
Місткість: 600 Вт·год

 

  • IPx1- захищений від капання води 1 + 0,5 мм на хвилину. 
  • Функції - світлодіодний ліхтарик, захист від короткого замикання, захист від перевантаження, захист від низької напруги
  • Можна заряджати за допомогою сонячної панелі SolarPower 100 Вт
  • Інформаційний дисплей
  • Ручка для легкого перенесення

 

Порти


1x AC: 230В, 50/60 Гц
2x виходи USB-A (Quick Charge 3.0): 5В/3А - 12В/1,5А (18 Вт)
1x- вихід USB-C: 5В/3А або 20В/3А (макс. 60 Вт)
1x вхід AC 7909
1x- вхід USB-C
вхідна напруга: 12~30 В

 

Зарядка


зарядний роз'єм + USB-C: від 3,5 до 5 годин (макс. 160 Вт)
зарядка від розетки: 7,5 годин
зарядка від автозапалювання: 8 годин (макс. 78 Вт)
зарядка від сонячної панелі: 8- 10 годин
зарядка від USB-C: 10 годин

 

Акумулятор LifePo4

Ця батарея має бути однією з найбезпечніших і найсучасніших у світі. У порівнянні з іншими літій-іонними акумуляторами, її термін служби повинен бути набагато вищим (порядку тисяч циклів заряду й десятиліть використання). Ми користувались зарядною станцією декілька тижнів, і все працювало без проблем.

 

Трохи про порти 

Crossio LifePower 600 має класичну розетку 230 В з потужністю 600 Вт, вихід 12 В, наприклад, для роботи автомобільного холодильника, а також виходи USB-A з функцією QuickCharge і USB-C з функцією Power Delivery з максимальною потужністю 60 Вт, які ідеально підходять для зарядки сучасних пристроїв.

 

Дисплей

Зарядна станція оснащена дисплеєм, на якому можна побачити багато корисної інформації - споживання струму, ємність у відсотках і за часом або навіть увімкнені виходи

 

Тест 

Розпакування станції та заряджання

Коли я приніс додому Crossio LifePower 600, мене дуже зацікавило це диво. Я розпакував станцію з коробки, знайшов інструкцію та почав знайомитися. Але спершу мені треба було станцію зарядити. Тож я взяв кабель і ввімкнув його в розетку. В інструкції сказано, що для повної зарядки мені потрібно до 8 годин. Чудово, я почекаю. Принаймні, я міг би прочитати інструкцію належним чином і зрозуміти, чого я не бачу: станцію можна заряджати через два порти. Один з них я вже використовував, через стандартний зарядний кабель, розроблений спеціально для Crossio, іншим міг бути порт USB-C. Тож я взяв свій телефонний зарядний пристрій і почав заряджати через нього Час заряджання скоротився з 7-8 годин до 3,5 годин. Я думаю, що це чудово!

 

Перша зарядка

Станція заряджена. Я не маю можливості протестувати станцію вдома, тому перше тестування відбудеться протягом моєї поїздки до Фінляндії. Ми поспішаємо, нам треба їхати, тому що у нас заброньований пором з Таллінна до Гельсінкі. Дорога до Таллінна займе у нас півтора дні, з однією ночівлею в зоні відпочинку перед Ригою. Там же ми вперше тестуємо зарядну станцію. Підключення двох мобільних телефонів і налобного ліхтарика. Налобний ліхтарик та мобільні телефони не були повністю розряджені, тож повна зарядка не зайняла багато часу. За цей час ми встигли вигуляти та погодувати собак. Дисплей показував 85%, тож це коштувало нам 15% від потужності станції.

 

Тестування з навантаженням 

Наступна ночівля була у Фінляндії, приблизно за 400 км до місця призначення. У Фінляндії вже було по-справжньому холодно, порівняно з континентальною Європою. Але сталось те, що незалежний обігрівач у нашому фургоні почав барахлити. Ми вирішили, що корисно включити інфрачервоний обігрівач і спробувати підключити його до зарядної станції. Інфрачервоний обігрівач можна увімкнути на 400 або 800 Вт. Я не помітив, що у нас він був на 800 Вт, і підключив його до стандартної розетки 230 В. Якийсь час здавалося, що він почне працювати, але потім раптом все вимкнулось, і загорілася лампочка перенапруги. Crossio LifePower 600 має функцію безпеки, яка дозволяє йому вимикатися, якщо до нього підключено занадто багато обладнання (понад 600 Вт), і не пошкодитися. Він також сповіщає вас, коли температура занадто висока (або занадто низька) або коли ввімкнений вентилятор охолодження. Я зменшив потужність до 400 Вт, і інфрачервоний обігрівач запрацював. На жаль, з таким навантаженням станція показала нам, що до повної розрядки залишилося всього 1,5 години. Тож ми витягли бензиновий генератор і підключили до нього інфрачервоний обігрівач. Завдяки шуму електрогенератора про нас могли знати аж за Полярне коло, але до ранку було тепло, й ми могли заряджати всі свої пристрої через зарядну станцію.

 

Остерігайтеся морозів

Коли ми прибули до місця нашого перебування, ми продовжили користуватися зарядною станцією, щоб зарядити нашу дрібну електроніку. У мене також була трохи божевільна ідея, що я завантажу станцію в сани, коли я виїжджав з нашою собачою упряжкою на тренування. Хотілося подивитися, як станція працюватиме на морозі. Проте в інструкції я прочитав, що рекомендується використовувати станції в діапазоні 0-40 градусів. Оскільки було -15 градусів, я не взяв із собою станцію.  

Забув згадати, що з іншого боку станції є світлодіодний ліхтарик. Ми також використовували його в машині. І він досить добре світить. Він також має власний регулятор увімкнення/вимкнення. Перше натискання вмикає світло на 50%, друге - на 100%, третє - активує функцію миготливого сигналу SOS, четверте - вимикає світло.

 

Оцінка: 90 % 

Crossio LifePower 600 точно працює як треба.

+

  • можливість заряджати через адаптер змінного струму та USB-C одночасно
  • велика кількість портів (роз'ємів)
  • практична ручка 

-

  • номінальна потужність 600 Вт - я б не був проти того, якби вона була на стільки ж вищою, але це, ймовірно, була б інша ціна

 

Підсумкове резюме 

Трохи шкода, що у нас не було можливості спробувати заряджати станцію від сонячної панелі. Мені це було дуже цікаво. Я б підсумував це так. Ця станція абсолютно ідеальна для подорожей , особливо якщо ви маєте мінімальний доступ до розеток і не хочете використовувати ємність автомобільного акумулятора та тягових батарей в автомобілях без потреби. Чудово підходить для зарядки мобільних телефонів, ноутбуків і налобних ліхтариків. В інструкції сказано: номінальна потужність: 600 Вт і пікова потужність: 1000 Вт. Як я вже згадував, він повідомляв про перенапругу в 800 Вт. Особисто я б поклав його в машину й всюди брав з собою. У довгих подорожах, в кемпінгах або на дачі він точно буде в нагоді.

 

Корисні посилання

 

Автор: Ян Свобода 

Джерело: архів автора

ТЕСТ: Sawyer Mini Filter Camo

Тест-центр

ТЕСТ: Рюкзак Osprey Tempest III

Тест-центр

Тестувальниця Каміла пройшла тисячі кілометрів з рюкзаками Tempest попереднього покоління. Тому вона отримала новий рюкзак III покоління для тестування. На що варто нове покоління легендарних рюкзаків?

ТЕСТ: Налобний ліхтарик Fenix HM65R-DT

Тест-центр

Наша колега Ála вирушила у подорож до Албанії та випробувала надзвичайно міцний і потужний налобний ліхтар Fenix. Як цей ліхтарик себе показав?

Вибираємо для вас

1 211 грн (24.91 %) 909 грн

Порівняти

2 606 грн

Порівняти

11 652 грн (0.02 %) 11 649 грн

Порівняти

Кабель для зарядки і передачі даних Swissten TEXTILE 3in1

789 грн (29.15 %) 559 грн

Порівняти