ТЕСТ: Sawyer Mini Filter Camo
Тест-центр
Чеський бренд Crossio пропонує зарядну станцію LifePower 600. Як цей гаджет витримує подорожі по далекій Фінляндії? Його випробував для вас каюр Ян Собода.
Зміст |
Як каюр, я часто подорожую зі своєю собачою упряжкою. Я їжджу на перегони або просто подивитися на сніг, але найчастіше я їжджу зі своїми собаками до Фінляндії. Під час подорожі часто немає можливості підзарядити мобільний телефон, ноутбук, налобний ліхтарик і т.д., а зарядка пристроїв можлива лише через розетку 12В в автомобілі. Перед наступною поїздкою до Фінляндії я подумав, що можна спробувати щось нове, тому взяв зарядну станцію від чеського бренду CROSSIO.
Виробник: |
Crossio |
Вага: | 6,8 кг |
Розміри: | 27 x 20 x 25 cм |
Час зарядки: | 3,5 годин |
Місткість: | 600 Вт·год |
|
1x AC: 230В, 50/60 Гц |
2x виходи USB-A (Quick Charge 3.0): 5В/3А - 12В/1,5А (18 Вт) |
1x- вихід USB-C: 5В/3А або 20В/3А (макс. 60 Вт) |
1x вхід AC 7909 |
1x- вхід USB-C |
вхідна напруга: 12~30 В |
зарядний роз'єм + USB-C: від 3,5 до 5 годин (макс. 160 Вт) |
зарядка від розетки: 7,5 годин |
зарядка від автозапалювання: 8 годин (макс. 78 Вт) |
зарядка від сонячної панелі: 8- 10 годин |
зарядка від USB-C: 10 годин |
Ця батарея має бути однією з найбезпечніших і найсучасніших у світі. У порівнянні з іншими літій-іонними акумуляторами, її термін служби повинен бути набагато вищим (порядку тисяч циклів заряду й десятиліть використання). Ми користувались зарядною станцією декілька тижнів, і все працювало без проблем.
Crossio LifePower 600 має класичну розетку 230 В з потужністю 600 Вт, вихід 12 В, наприклад, для роботи автомобільного холодильника, а також виходи USB-A з функцією QuickCharge і USB-C з функцією Power Delivery з максимальною потужністю 60 Вт, які ідеально підходять для зарядки сучасних пристроїв.
Зарядна станція оснащена дисплеєм, на якому можна побачити багато корисної інформації - споживання струму, ємність у відсотках і за часом або навіть увімкнені виходи.
Коли я приніс додому Crossio LifePower 600, мене дуже зацікавило це диво. Я розпакував станцію з коробки, знайшов інструкцію та почав знайомитися. Але спершу мені треба було станцію зарядити. Тож я взяв кабель і ввімкнув його в розетку. В інструкції сказано, що для повної зарядки мені потрібно до 8 годин. Чудово, я почекаю. Принаймні, я міг би прочитати інструкцію належним чином і зрозуміти, чого я не бачу: станцію можна заряджати через два порти. Один з них я вже використовував, через стандартний зарядний кабель, розроблений спеціально для Crossio, іншим міг бути порт USB-C. Тож я взяв свій телефонний зарядний пристрій і почав заряджати через нього Час заряджання скоротився з 7-8 годин до 3,5 годин. Я думаю, що це чудово!
Станція заряджена. Я не маю можливості протестувати станцію вдома, тому перше тестування відбудеться протягом моєї поїздки до Фінляндії. Ми поспішаємо, нам треба їхати, тому що у нас заброньований пором з Таллінна до Гельсінкі. Дорога до Таллінна займе у нас півтора дні, з однією ночівлею в зоні відпочинку перед Ригою. Там же ми вперше тестуємо зарядну станцію. Підключення двох мобільних телефонів і налобного ліхтарика. Налобний ліхтарик та мобільні телефони не були повністю розряджені, тож повна зарядка не зайняла багато часу. За цей час ми встигли вигуляти та погодувати собак. Дисплей показував 85%, тож це коштувало нам 15% від потужності станції.
Наступна ночівля була у Фінляндії, приблизно за 400 км до місця призначення. У Фінляндії вже було по-справжньому холодно, порівняно з континентальною Європою. Але сталось те, що незалежний обігрівач у нашому фургоні почав барахлити. Ми вирішили, що корисно включити інфрачервоний обігрівач і спробувати підключити його до зарядної станції. Інфрачервоний обігрівач можна увімкнути на 400 або 800 Вт. Я не помітив, що у нас він був на 800 Вт, і підключив його до стандартної розетки 230 В. Якийсь час здавалося, що він почне працювати, але потім раптом все вимкнулось, і загорілася лампочка перенапруги. Crossio LifePower 600 має функцію безпеки, яка дозволяє йому вимикатися, якщо до нього підключено занадто багато обладнання (понад 600 Вт), і не пошкодитися. Він також сповіщає вас, коли температура занадто висока (або занадто низька) або коли ввімкнений вентилятор охолодження. Я зменшив потужність до 400 Вт, і інфрачервоний обігрівач запрацював. На жаль, з таким навантаженням станція показала нам, що до повної розрядки залишилося всього 1,5 години. Тож ми витягли бензиновий генератор і підключили до нього інфрачервоний обігрівач. Завдяки шуму електрогенератора про нас могли знати аж за Полярне коло, але до ранку було тепло, й ми могли заряджати всі свої пристрої через зарядну станцію.
Коли ми прибули до місця нашого перебування, ми продовжили користуватися зарядною станцією, щоб зарядити нашу дрібну електроніку. У мене також була трохи божевільна ідея, що я завантажу станцію в сани, коли я виїжджав з нашою собачою упряжкою на тренування. Хотілося подивитися, як станція працюватиме на морозі. Проте в інструкції я прочитав, що рекомендується використовувати станції в діапазоні 0-40 градусів. Оскільки було -15 градусів, я не взяв із собою станцію.
Забув згадати, що з іншого боку станції є світлодіодний ліхтарик. Ми також використовували його в машині. І він досить добре світить. Він також має власний регулятор увімкнення/вимкнення. Перше натискання вмикає світло на 50%, друге - на 100%, третє - активує функцію миготливого сигналу SOS, четверте - вимикає світло.
Crossio LifePower 600 точно працює як треба.
+
|
-
|
Трохи шкода, що у нас не було можливості спробувати заряджати станцію від сонячної панелі. Мені це було дуже цікаво. Я б підсумував це так. Ця станція абсолютно ідеальна для подорожей , особливо якщо ви маєте мінімальний доступ до розеток і не хочете використовувати ємність автомобільного акумулятора та тягових батарей в автомобілях без потреби. Чудово підходить для зарядки мобільних телефонів, ноутбуків і налобних ліхтариків. В інструкції сказано: номінальна потужність: 600 Вт і пікова потужність: 1000 Вт. Як я вже згадував, він повідомляв про перенапругу в 800 Вт. Особисто я б поклав його в машину й всюди брав з собою. У довгих подорожах, в кемпінгах або на дачі він точно буде в нагоді.
Автор: Ян Свобода
Джерело: архів автора
Тест-центр
Тестувальниця Каміла пройшла тисячі кілометрів з рюкзаками Tempest попереднього покоління. Тому вона отримала новий рюкзак III покоління для тестування. На що варто нове покоління легендарних рюкзаків?
Тест-центр
Наша колега Ála вирушила у подорож до Албанії та випробувала надзвичайно міцний і потужний налобний ліхтар Fenix. Як цей ліхтарик себе показав?
від 1 665 грн
1 211 грн
(24.91 %)
909 грн
2 606 грн
11 652 грн
(0.02 %)
11 649 грн
789 грн
(29.15 %)
559 грн
3 786 грн
8 144 грн
7 602 грн